RELATIONER BETALER SIG

Kend dine kunder og få dem til at komme igen og købe mere

KUNDEMÅLINGER – KUNDEANALYSER

Med en kundemåling får du svar på følgende centrale spørgsmål:

Hvor tilfredse og loyale er dine kunder?
Hvad er årsagen til deres svar?
Hvilke forhold skaber den aktuelle kundeloyalitet?
Hvad vil have størst effekt på kundeloyaliteten at forbedre?
Hvad er det præcis, kunderne sætter pris på?
Hvorfor vælger kunderne at handle hos dig?
Hvordan kan du lave mersalg?

 

Vi har stor erfaring i at gennemføre kundemålinger/kundeanalyser og kan dokumentere resultater på vegne af vore kunder.

Vi giver dig svar på, hvad der skaber øget tilfredshed og loyalitet i netop din virksomhed

Vores tilgang og nyeste metoder sikrer en dybde i analyserne, som er unik i forhold til traditionelle måder at gennemføre kundeanalyser.

En kundenalyse kan dokumentere kundernes opfattelse af en lang række faktorer som f.eks: tilbøjlighed til genkøb og tilbøjlighed til at anbefale virksomheden, vurdering af ydelser og service, og kundens tilfredshed.

Med kundeanalyser kan man således få et billede af, præcist hvor der skal sættes ind for at skabe bedre kunderelationer. Dette er uhyre vigtigt, da det f.eks. ofte er svært at få en mistet kunde tilbage. Med en kundemåling/kundeanalyse skabes der et godt grundlag for at vurdere kundes adfærd på sigt.

En stærk relation til kunderne er afgørende for fremtidige økonomiske resultater.

”En glad kunde fortæller om det til tre andre og en meget utilfreds kunde fortæller om det til ni andre” – der er penge i at skabe loyale kunder.

BAUHAUS LYTTER TIL KUNDERNE

Løbende kundemålinger skærper fokus på kundeservice og salgsadfærd.

Navigation